Friday, April 26, 2013

Ding-Dong the Witch is dead (at About Arianne's new collection presentation)


On Thursday of last week, I was at the launch of 'This Island Earth' SS13 collection for About Arianne.

El jueves de la semana pasada estuve en la presentación de 'This Island Earth', la colección SS13 de About Arianne




About Arianne is a brand of shoes based in Barcelona whose designs invite you to dream of adventures in faraway places. The shoe is crafted with care and with top quality and innovation materials ...In their new collection, there's a pair of shoes made cork!

About Arianne es una marca de zapatos de Barcelona cuyos diseños te invitan a soñar con aventuras en lugares lejanos. El calzado es elaborado con mimo y con productos de primera calidad e innovación... ¡en su nueva colección había unos zapatos realizados con corcho!




Besides the gold shoes you see in the picture above, I fell totally in love with these blue ones ... I need blue shoes now!

Laia Chic and Lucas were also there, inspecting the new collection.

Aparte de los zapatos dorados que veis en la foto de arriba, me enamoré prendidamente de estos azules... 'necesito unos zapatos azules ya!

Laia Chic y Lucas también estuvieron allí, inspeccionando la nueva colección
.  






My outfit of the day was clearly inspired by Elphaba, the Wicked main character. I have to say I'm back to black very happily; see me with this colour encourages me a lot.

Mi outfit de ese día era de clara inspiración Elphaba, la protagonista de Wicked. He de decir que he vuelto a vestir de negro con muchas ganas; verme con este color me anima bastante.  





Tank top - H&M
Rhinestone shirt - Vintage
Long skirt - Cache Cache
Hat - H&M
Necklaces - Vintage & Claire's (the little black one)
Bracelet - Fashion Pills
Boots - Suiteblanco

Have a happy weekend!
¡Tened un feliz fin de semana!

2 comments :

  1. Ay, a mí también me entraron muchas ganas de vestir inspirándome en Elphaba cuando leí el libro. Me parecía muy estilosa con esas faldas largas y su sombrero. O al menos yo me la imaginaba estiliosa!

    Muy chulo el post.

    A.Z.

    ReplyDelete
  2. Siiiii, los azules son super bonitos!! Creo que tendremos que pasarnos por esta tienda a ver todos los modelos que tienen.. hahaha :) por cierto, tu outfit nos encanta!

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!