Tuesday, June 11, 2013

Hold me closer tiny dancer (Coffin Cruisers & Good Old Tunes by Lamono & Rhythm)



My weekend has been a bit of a disaster, really. What seemed like something promising was gradually disrupting in one disaster after another, due to work. Fortunately, one of my plans finally came out properly on Sunday at noon: I had brunch with my flatmates.

Mi fin de semana ha sido un poco desastre, la verdad. Lo que pareció comenzar como algo prometedor se fue trastocando poco a poco en un desastre tras otro, debido al trabajo. Por fortuna, uno de mis planes salió correctamente el domingo al medio día: fui de brunch con mis compañeros de piso.  



Hector & Javi pretending they're a couple, hahaha <3




 
These days I've been watching back over the series 'Skins'; the truth is that on Sunday I felt pretty much like Cassie.

Estos días atrás he estado viendo otra vez la serie 'Skins', y la verdad es que el domingo me sentía bastante Cassie.  



 Sailor shirt - Forever21
Pinafore dress - Primark (old)
Golden socks - Asos
Shoes - Vintage
Sunglasses - Primark (old)
Cat's brooch - Mochi Mir
Cupcake's brooch - Coconó
Bag - Suiteblanco (old)


The fact is that this afternoon I was lucky enough to attend a very special party thanks to the lovely couple Angie and Lucúos from Heels & Cigarettes. It was the Coffin Cruisers & Good Old Tunes by lamono & Rhythm Party, an event where we could see an exhibition of customized skateboards by the guys from Woodiart, drink some beers and listen to music. So at noon, I met Adolf and went to the Hotel La Paloma, where the event was held.

El caso es que aquella tarde tuve la suerte de poder asistir a una fiesta muy especial gracia a los adorables Lucúos y Angie de Heels & Cigarettes. Se trataba de la Coffin Cruisers & Good Old Tunes by Lamono & Rhythm, un evento en el que podíamos ver una exposición de tablas de skate customizadas por los chicos de Woodiart, beber unas cervezas y escuchar música.  Así que por la tarde quedé con Adolf y fuimos al Hotel La Paloma, lugar donde se celebraba el evento.









 
Also, we had a little concert included! Arrived from Sweden we could enjoy the music of Elias One Man Band; he was able to create a great atmosphere with just a guitar and his harmonica and played one of my favourite songs (which also turned out to be also his), Tiny Dancers by Elton John.

Además, ¡teníamos un pequeño concierto incluido! Llegado desde Suecia pudimos disfrutar de la música de  Elias One Man Band; capaz de crear un ambiente genial con tan sólo una guitarra y su armónica. Tocó una de mis canciones favoritas (que además resultó ser también de las suyas), Tiny Dancers de Elton John. 











And this is how you save a bad weekend ;)

Y así es cómo se salva un mal fin de semana ;)

4 comments :

  1. Me alegra que el Domingo molara mucho x 2 para salvar el fin de semana :)

    ¡Ya es verano! Tus trenzas me lo indican!! ò.ó

    ReplyDelete
  2. Que bien que al final si lograste disfrutar, todo se ve bien, sobre todo ese arte sangriento jajaja, y tu como siempre bien lenda!! adoro ese peinado, yo soy mala para hacer trenzas.

    saludos

    ReplyDelete
  3. You remind me of Christina Hendricks! Own it :)

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!