Tuesday, November 17, 2009

I did curls in my hair this weekend ...



Hello everyone, I hope you had a good Monday.
Mine has been quiet, I was eating at my dear friend Rocio and then went home ... And yes, she has three photos of mine and I want to share with you:

Black shirt - Blanco
Jacket - Pull & Bear
Corset - Living dead souls
Tratan skirt - Bodyline
Tights - Topshop
Boots - vintage
Googles - offbrand
This was at the steampunk convention!


Nthing new except the skirt (Anna house) and the white sock (Chocomint), the headband (Claire's) and the shoes (Bodyline). 

With lovely Darko and Blut, two of the coolest guys at Barcelona... I love them!!

You can see more pictures of the weekend at http://blog-alamode.blogspot.com/

Moreover, today I was looking more inspiring images ... and I met one of my favorite Masses, Alison Mosshart of the band The Kills, it's so pretty and I like his style so much ...

 
 
 


All pictures found at http://weheartit.com. 
The las one is from the gorgeous HEDI SLIMANE.

And I only have one more thing to say...


(Yes, I'm seeing again the first season of Skins)
 
 
... and I love Cassie (again)


22 comments :

  1. Aww you look cute with curls! You really look like you're having fun in Barcelona!

    ReplyDelete
  2. Cassie♥
    Cassieeeeeee♥

    dios mio como me gusta tu ropaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. Gorgeous!! Your corset is so fantastic. and I love your striped tights.

    Oh, I so love Cassie too!

    lululetty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ai tiaaaaaa si esk no se puede tener mas buen gusto k tu!!! ò___o que guapa estas siempre joia ò-ó

    ReplyDelete
  5. ahhh cuanto me gustan esos botiness...

    si nena he descansado pero aún así estoy cansada...yo creo q la cama está muy buena por la mañana...y el cambio de hora me ha venido fatal...uf...no lo llevo nada bien..

    besetes preciosaaa

    ReplyDelete
  6. ññañaaña xD el vestido de newyorker lo compré ace un par de semanas pero se nota que es de temporada de verano ademas mecostó solo 15 leuros (L) *-*!

    ReplyDelete
  7. libee!!! aqui tienes a otra fiel seguidora, estas realmente wapa con ese look. un bsitooo

    ReplyDelete
  8. You look like the doll you are, dear! Oh the girl from the Kills look awesome, she has fantastic style! I've yet to watch Skins, maybe I should, Cassie looks beautiful:)

    ReplyDelete
  9. como siempre m encantan tus fotos!! eres una artista!!^^

    ReplyDelete
  10. Hola! Ya me pasé ayer por H&M pero me fui a uno que no tenñian la famosa colección. Y no me importó mucho. Me compré unas botas chulísimas.
    Estás muy cute en tus looks. La primera de Skins la tengo bajada pero sólo me ha dado tiempo al primer capítulo. ;(
    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete
  11. ¡Ibas guapísima a las jornadas Steampunk! x) Darko y Blut en persona son impresionantes *o*

    Por cierto cari, cuando me mandes las fotos acuerdate de mandarme también tu número de cuenta :p

    ReplyDelete
  12. Quiero que sepas, que un dia de estos, cuando tenga tiempo, tengo la intencion de saquear tu armario :)

    ReplyDelete
  13. Me encanta Cassie *O*
    Y me gustan tus conjuntos :3

    ReplyDelete
  14. me encanta como te luce el cabello así *__* esas medias estan para morir!!!
    la margarita de fresa es muuuy rica te la recomiendo, también la de coco XDD..

    saluditos

    ReplyDelete
  15. ORMGGGG!!!!


    Me encanta de forma mayuscula las fotografias que utilizas!!! (Tanto las random como las tuyas,estilosa *.*), un dia de estos te pedire permiso y las veras colgadas en mi fotolog,xDDD

    Besitos!!

    ReplyDelete
  16. i love the outfits and omg the tights !!!

    ReplyDelete
  17. Me encanta tus dos styles! Y la foto con Blut y Darko es muy genial! Arg, querría haber ido >_<

    ReplyDelete
  18. Me encanta esta mujer (Cassie) quiero ser como ella por favor (L) (y me quiero morir) que día llevo hoy!

    ReplyDelete
  19. Me encantas!!!! Eres única!!!

    Besos!!!

    ReplyDelete
  20. Es la mejor, un personaje muy complicado y eso le da carisma; vuelve a salir en la serie?

    ReplyDelete
  21. Liberty! Sos lo mas de lo mas!!
    me encanta como te queda el pelo asi! :333

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...