Friday, November 20, 2009

Blog award!

Today we have been at a party hosted by Le Look, a fashion streetstyle website of Barcelona, has been interesting ... I hope to have photos soon to show you what it was.

But while I want to thank the lovely Sher from Beneath the Crystal Stars for giving me this award ...Thank you very much indeed!


I'm supposed to have ten things about me, try to accompany it with pictures to make it more entertaining ...

1. I've been collecting Vogue magazine for over ten years. I started to read it when I was fifteen and until today, I'm still a faithful reader!

2. Although I am a psychologist, I aspire to work as coolhunter because I love fashion and I find it a very interesting work...
This cat is so cool XD

 3.I dream of living in Stockholm, but first I would also like to live in London.

 

4. I like chocolate but I eat it only in tablet, cakes or hot cup ... I do not like in milkshakes or ice cream!

 

5. I love reading, when a book grabs me, I cannot stop reading ... sometimes I do not sleep to continue reading!!
 

6. I can recite all the dialogues from Gone with the wind. I've always dreamed of playing Scarlet O'Hara.

 

7. I collect comics, I enjoy them very much and at my house I've got a huge shelf with hundreds of different collections: from USA to European comic... and Japanese manga, too. I think that comics are another kind of art!
Batman is one of my fvourite characters!

8. I really miss my friends and my family from Algeciras and Granada, but here in Barcelona I have too many people that I want and that are important to me!

 
 
 

9. Sometimes I use a sleeping mask to sleep, because I like everything's dark when I'm sleeping...


10. The next 9 of December I will turned into 28 years ... I feel old... but happy!

 

All the pictures are from weheartit except the one from London and my friends, of course!

And now, I pass this lovely award to Sistinas from Girls that Glitter love the Dark (a lovely and very intelligent friend who I expect to meet in person one day!) and to Little Circe/Esther from Mad World (she writes in spanish but you should try to translate what she writes with google translator; her texts are really cool!)

Thanks for reading and I hope you had fun!!

23 comments :

  1. Love this post Libs!! So fun learning more about you!!

    I so want to live in Stockholm and London, too!!

    Congratulations on your award.

    lululetty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. i love the kitty photo ;) and thanx for dropping by at my blog..just so u know, the siegmagazine is actually and online magazine, so u can visit at http://siegmagazine.com/ x

    ReplyDelete
  3. aww linda siempre tus amigos estarán ahi :)
    hey no te gusta el choco en sorbete, uuy yo adoro el chocolate en casi todo ajajaja!!! aun no veo lo que el viento se llevó, no me mates XDD: y eso de trabajar como buscadora de modas me llega, yo quiero estudiar estilimos en barcelona!! bueno espero esas fotitos.
    cuidate
    muah

    ReplyDelete
  4. oooh que guai tu vida *_*
    a mi me encanta todo lo qe tenga chocolate xDD
    ñañaña ya ves yo me compré la ropa al lado de tu casa y t te la compras al lado de la mia xD
    un beso guapa Muaaaaaaaaaaa! ♥

    ReplyDelete
  5. ay nena de verdad me tengo q reir contigo...hahaha! pobre gato...eso sí...a la moda...q pinta tiene la tarta...ummmmmmmmmmmm...soy una chocolat-adicta...tanto q el médico me lo ha quitado...pero sigo comiendo a escondidas...

    de verdaddddddd me encantan tus fiestasss...ainsssss cuanta falta nos hace cada finde...uf y yo ya q me siento tan mayor...el trabajo me está agotando...hahaha! viva el paro...dejemos de trabajar...hahaha!

    bueno reina...voy a trabajar un rato..afortunadamente es viernes...y ya qda menos...bsitossssssssssss

    ReplyDelete
  6. Awww.., gracias Libe!!! Mi primer award, y encima uno tan dulce!!! ♥

    Ahora tengo que pensar que 10 cosas de mi poner.., no soy tan interesante.. xDDD

    ReplyDelete
  7. I would like to live in London too!!! ¿Seremos vecinos? ¡Me encantaría vivir cerca del Soho! Pero no en el Soho mismo, que no creo que se pueda dormir mucho por las noches, jejejeje... Ah! y congras for the award! Veo que es un "ruling" award, qué curioso...

    ReplyDelete
  8. uops que interesante lo que escribes, ale, ya se un poco más de tí :)

    ReplyDelete
  9. mira, ya te hemos conocido un poquito más. Enhorabuena.
    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete
  10. Hola amore
    Jooo, no me da mucho tiempo para escribirte, pero que sepas que te sigo (ahora toy en el trabajo)
    solo decirte, que te quiero un monton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    y que sigas tal y como eres
    Muak!

    ReplyDelete
  11. OOOOOOOOOOOH!!! my little Libs! <3 I miss you too :_

    Me tienes que avisar cuando bajes a Granada, que no se te pase, eh?
    ¿Algún plan para fin de año? A mi me están llamando para pinchar en las fiestas de los pubs, pero no quiero comprometerme a nada pk aún no se que voy a hacer... ¡Tb quieren meterme en una sala tipo tren que está a las afueras :S!Yo les he dicho que cuando toquen grupillos que encarten con el estilo que me llamen :P
    Cuando seas una erudita de los libros de moda, estilismo y protocolo xD me tienes que recomendar alguno, que aún puedo ser infanta! XD
    Y yo tb quiero un antifaz, pk en verano mola dormir con la ventana abierta y cundo entra el sol... vi uno cachondo de hello kittie, pero ya no están y los nuevos sin más...
    Y ná, que pases un buen finde bonita :*

    ReplyDelete
  12. What a great post, sweetie! I'm glad I tagged you with this award!!

    Oh dearie, I love Gone with the Wind! It's been so long since I watched the movie:) And reading is my favourite hobby!

    Coolhunter sounds like such a great job! I wish to be one too!!

    xx

    ReplyDelete
  13. felicidades guapa :)

    ay lo que el viento se llevó... es genial

    xxx

    ReplyDelete
  14. El gato ese es diosil <3333333

    Lo que has contado es interesante n.n Yo también adoro leer, pero ahora mismo la universidad me tiene sobresaturada, así que hago lo que puedo XD

    Y a mí me gusta el chocolate... Pero en todas sus formas. Lo que no soporto son las cosas de fresa. Da igual lo que sea, es simplemente olerlas y sentir auténticas arcadas, desde niña XD

    En cuanto a Millennium... No estaba muy allá, pero al menos conseguí acabarme el primer libro. No sé ya si es una cuestión de orgullo, pero tengo que acabarme de leer todo lo que empiezo (salvo el segundo libro de Crepúsculo, que no pude con él... Los siguientes ya ni me molesté en empezarlos XD)

    ReplyDelete
  15. Felicidades por este premio!
    Que lastima, nunca me entero de cuando se hacen cositas en Barcelona, debería aprender a ponerme al día!

    En fin, me ha gustado esta entrada, y veo que tenemos cosillas en común xD

    ReplyDelete
  16. Tía me he emocionado :_S Yo también te hecho muchísimo de menos :****

    Ya he visto el mail y te meteré el dinero el lunes sin falta.

    Muchísimas felicidades por el premio :)

    ReplyDelete
  17. congrats on the award! I love reading people's answers!

    ReplyDelete
  18. De todo me quedo con el chocolate... jorl yo también soy una enganchada a él (y no me convendría...)
    ¿Has probado los bombones con forma de corazón de Chocolate Factory? :)_____

    ReplyDelete
  19. Desde que vi hará diez o doce años Lo que el viento se llevó, estoy enamorada del vestido verde de terciopelo hecho con las cortinas de la señora Elena que tanta rabia le dio a Mamita hacer.


    pd: quiero un gato con gafas de sol.
    ¡miau!

    ReplyDelete
  20. omg vogue
    i find it too expensive for me though :(

    i love ur union jack tee shirt ^^

    congrats on ur award
    and i wanna go to London I've only been once but my big bor lives there.

    ReplyDelete
  21. esa es la torta más feliz que he visto en mi vida, tan colorida y animosa :O

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...