Monday, October 26, 2009

Accident!


Hello to everyone!


It's been a pretty long weekend, I'm sorry not writing sooner ... but will see ... Saturday, I had a little accident!

It all started in the morning, I was having lunch with Rocio and Esther and walking around the city. I made a few purchases and then at night we dined at a place called "The Black Cat," fantastic, with Micky and Rafa. We went then to drink a drink called "panther milk" made from vodka, gin, milk and grenadine, and then we were in a dive called "Casa Manolo", very strange.



 
Me at "Casa Manolo". I was wearing: 
Tiger Army t-shirt - Bought at Budapest. 
Butterflies skirt - Bodyline
White tights - Calzedonia. 
Panda socks - Putumayo
Red Rocking Horse Shoes - Montreal

When we left there, had watered the streets ... and my bad luck, I stumbled and fell ... "I hurt my ankle! So on Sunday he could not walk. Luckily I am a tough girl and I can work at the "Salón del Manga", which is this weekend and attend the Tea Party of the mark Baby, the stars shine bright.


Today we were in the middle just look for the latest accessories for the party ... We are all very excited! Just over a day is great!


 
My stuff from Sephora: two eyeshados, a shinny red lipstick and a necesser with brooches!

Well, now I think I'm going to sleep... tomorrow it's gonna be a long day... and the day after tomorrow... yaw! Everything will start!!

Thanks for reading :)!

23 comments :

  1. Perracaaa pasame las fotos que yo también quiero actualizar mi bloggggg!
    Bromas a parte, espero que te mejore pronto el pié y...quiero ir de tiendas vintage YA!

    ReplyDelete
  2. Oh, no! Your poor ankle!! I hope it heals fast.

    That pink drink looks really cool and sounds like an interesting mix!

    Adore your outfit.

    lululetty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh dear, hope your ankle will heal quickly! Love that cute slipper you have on!!

    That place you went to looks so interesting and panther milk sounds delicious, I hope it was:)

    ReplyDelete
  4. ¡Leche con granadina! o.o Me ha recordado mucho a un orujo gallego de fresa que probé en la feria medieval hace poco que estaba delicioso *o*.

    ReplyDelete
  5. O_O madree que dolor! losiento, espero te mejores pronto, muah.
    eso te pasa por tomar mucho XDD bromas!!! Espero que terminen pronto todos los preparativos para el manga y la tea party, mucha suerte, y a cuidarte.

    Saludos.

    ah si las medias son una gran cosa ..

    ReplyDelete
  6. pobreeee ;O;! mejorate prontooo!♥
    yo un año me rompi la pierna y tenia un mega yeso pero fuí al salon aun con la pata rota xD en silla de ruedas.. xD fué mortal pero no me lo perdí ò.o xD
    Animo guapa =3!
    besitoos *-*

    ReplyDelete
  7. ahhhhhhh nenaaaaa q local es esee? me encanta...recuerdo q cuando era jovencita..hablo de 8 años atrás...más menos...en Barcelona había un local q se llamaba lo oveja negra...creo q aún existe...a Almería se trajeron una copia (nada q ver)...me ha traido muy buenos recuerdos...

    El gato negro tiene una pinta pa no salir de allí..hahaha!

    Gracias por tu visita...eres un cielo...deja las malas suertesssssss por la calle...q las coja otro...

    besitos reinaaaaaa

    ReplyDelete
  8. love the make up ^ ^ and ur outfits ^^

    ReplyDelete
  9. Joe! es que no entiendo todo el inglés... qué pena nena!

    Tienes el piue mal??? Pues otra como yo. Yo estoy con la rodilla fastidiada desde hace dos meses... uff!
    ánimo!

    muaks

    ReplyDelete
  10. Joder pero qué mala soy con el inglés, no entiendo la mitad de lo que escribes! XD

    te has torcido un tobillo??? jo, q mala suerte ó___ò. Bueno, espero que no sea nada grave y que podamos verte este finde por el salon aunque sea un ratito! >_<

    :**** cuidate tu pie!


    Witch Chan

    ReplyDelete
  11. ahhhh yo siempre caigo y/o tropiezo en todas partes T_T
    xD
    es un chiste y a la vez "define mi personalidad" segun mis amigos, ser... descuidada? xD
    cuidate !

    ReplyDelete
  12. Como se te ocurre medio matarteme con el finde que te espera esta semana ;_____; ¡Mejorate!

    ReplyDelete
  13. Pobrecita. Menuda historia. ¿Qué tal te encuentras ahora? ¡Qué graciosas las zapatillas!

    xoxo
    B* a la Moda

    ReplyDelete
  14. Mola casa Manolo ^^ Ahora a recuperarse lo antes posible, que tienes que tener bien ese tobillo por si hay que patear culos, jejejejeje.

    ReplyDelete
  15. Mmmm..the panther milk sounds delicious!

    ReplyDelete
  16. Vaya buena pinta que tenian esos batidos...xD un beso!

    ReplyDelete
  17. gracias ;)

    y dios mío! me encantan las zapatillas de andar por casa, qué geniales por favor!!!

    xxx

    ReplyDelete
  18. Love the pictures, looks like you had too much fun haha. Hope your ankle feels better soon.

    Carmen.xx.

    ReplyDelete
  19. Mejórese señorita >_< los esguinces mal curados son de lo peor.

    ReplyDelete
  20. Me alegro que no fuera nada demasiado fuerte, me has asustado con el título!

    ReplyDelete
  21. Son lindisimas tus pantuflas jirafas!

    que te mejores pronto!

    ReplyDelete
  22. Hope you feel better,

    The place looks cool and creepy lol I have to make a trip to sephora soon also

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...