Thursday, September 03, 2009

Quick post: Josh Beech x Pull&Bear

You all know that I'm a very VERY big fan of Josh Beech. I love his style, his band (called Snish, they sound great), his tattoos... well, I love him, hahaha!

So I'm really glad I could see him in the new Pull&Bear campaing for their new shop at Oxford Street; a new reason for coming back to London very soon! You can see Luke Worral and Karen Overton at the campaing... here you've got some pictures taken from Pull&Bear's blog:


Aaaaaw Josh!
I really like this picture!
And I really love this sneakers... I NEED THEM!

He's at the new Valentino's campaing too, by the way...

And as you can see, I've change the background of the blog; I was bored of that Alice's look... but I don't know if I will leave this one...

One thing more, thanks to Letmefeelilkeadoll I've got now a Trendtation account... I like it more than Chictopia... and I'm thinking of making a Lookbook account, anyone has got an invitation?

Well, have a nice evening... I'm making fotos of what I'm wearing and I'll post them later, I like the way I look today!

4 comments :

  1. que guaiiI! me encantan las fotos! es super-hyper-mega-cool! *_*

    (se me a pegado decir cool! ;O;) XD

    ReplyDelete
  2. no conocia yo a este hombre...pero me ha encantado,si si, me ha gustado muchisimo su estilo.
    1 beso reina

    ReplyDelete
  3. very cool sneakers and I wanna see ur outfit now T_T

    i really like the bac ground aswell ^^

    ReplyDelete
  4. Me encanta la foto que salen los tres <33333

    siempre me pregunto porqué las campañas de las marcas son siempre tan guays y luego entras y no tienen una mierda en las tiendas, en fin que estoy en modo cínico hoy, y desgraciadamente Topshop tiene mil cosas bonitas, yo que ya había decidido ponerme en su contra por culpa de las niñas petardas inglesas que se visten de Topshop como quién se viste del Bershka aquí

    por cierto si me das tu mail te mando una invitación para el Lookbook ;) (pero allí olvidate de pasearte por los foros, en momentos de aburrimiento leer que pone la gente no está mal, pero está lleno de gente borde que no sabe que hacer con su vida y se dedica a tocarle los huevos a los demás, si ya he dicho que no estoy de humor xD)

    El trabajo de recerca por cierto lo hice de la indumentaria en mi cole y como había una chica skin tuve que informarme sobre el tema :) y que envidia! mi madre siempre fué una sosa y lo tira todo!! aunque bueno, ella durante los 60 tuvo de 2 a 12 años osea que rampoco :/ jaja

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...